20 ספטמבר 2019


קוזאקים נגזלים

מתי שהוא, אולי עוד במילניום הקודם, נגלתה כף-עב קטנה בירכתי מערב, והיא לחשה בעדנה: "חבר'ה, בחייכם, לא יפה ככה לרדת על החרדים. מה זה ההתנפלות הזותי על שומרי הגחלת של ישראל סבא? מה רוצים מהם? מה זה ההדרה הזותי ממעגלי ישראל שלנו? מה זה ההסתה הזותי. מה זה פה? מה, הם לא אנשים כמונו וכמוכם? לא כואב להם מתי שצובטים אותם? למה לגנות? למה ליילל על זה שהם עושים המון ילדים ושהם לא לומדים לימודי ליבה ושהם לא הולכים לצבא ושרבּים מהם לא עובדים? זה ככה הם, אז מה? אז בגלל זה לשנוא? ואתם רוצים להגיד שזה לא קצת אנטישמי? הא?"
כך ליחשה כף העב הקטנה אשר נגלתה בירכתי שמי מערב. אחר כך גדלה כף-העב ועבתה ושמנה. וסוּלְתה. ואחר כך היא הפכה לשמיים מכוסי עננים שואגים:"מי אתם, יא חילונים, שתבוזו לנו ושלא ממש תאהבו אותנו?  כן?!"
ולאחרונה, בימים אלה, חושך ליום ראשון, ט"ו בתשרי התשע"ט למניינם, 15.9.2019 למנייננו, נאספה עצרת חרדית גדולה, כנסת ישראל ענקית, ושַמעה   -  כדרכה בַּקודש הטמא  -  את ח"כ גפני, מטנף את פיו  -  כדרכם של עמיתיו ושלו בַּקודש הטמא  -  ומכריז כי יאיר לפיד ואביגדור ליברמן הם עמלק.
המשליך בזולתו את  "עמלק" איננו עובר  על חוק המדינה, אמת. אך הוא נועץ שיפוד בליבו של השיח המוּסרי. כי עמלקים הם בני מוות. אכן, רבותי, זָכוֹר נזכורה את אשר עשה לנו עמלק, ומצוָת עולם עלינו: להשמידו ואף את זכרו למחות. את זרעו ואת זכרו.
עמלקים כמוהם כנאצים. אלא שדין עשיית דין בעמלקים ובעוזריהם הוא עתיק, קמאי. הוא מהדק שפתי-שנאה, מרחיב נחירי חמדת-הרג. הוא בר קיימא והוא חצה שלושה מילניומים וסוֹפר כעת את ראשית מילניומו הרביעי. עוד לא אבדה תשוקתנו: להרוג את העמלקים האלה! 
שינאת עמלק וחמדת המתתו הן רקע טרנסצנדנטי של ההווייה הדתית היהודית. תשוקת ג'נוסייד אולטימטיבית.
ברור, על כן, כי יהודי המכנה את זולתו בתואר הנתעב הזה, הרי הוא מכריז עליו כי הוא בר-מוות. הכינוי "עמלק!" הוא פוגעני, אלים ומסוכן פי כמה וכמה מ"נאצי!".
העמלקיות היא תכונה גנטית. החובה להשמיד את העמלקים, ואחר כך למחות את זכרם של המושמדים הטמאים הללו, היא חמורה פי כמה מכל נדר-חרם שנדר וגזר עמנו על צאצאי הנאצים. 
על פי דתם של  ח"כ גפני ועמיתיו-מרעיו, כמו גם על פי אמונתם הפנימית, עמלק הוא גילום טרנסצנדטי של תועבה אולטימטיבית.   על כן, כאשר משליכים הח"כ החרדי ועמיתיו מרססי-האֶרס את המהות העמלקית על יריביהם, הריהם משליכים אותם אל תוך מעגל החייבים להיות מומתים, מחוּיֵי-זֵכֶר.
לפיכך, נזכור את אשר עשו לנו מגדפינו, הקוזאקים הנגזלים הללו. נזכור, בל נשכח, בל נסלח ובל נָטֶה לבנו לחנדאלאך של ישראל סבא, הרוקק בפנינו את טומאתנו וזילותנו ועמלקיותנו.  כי המוחל על כבודו, המוותר על זכותו לחיים ולשימור זכרו לאחר מותו, השומר על זכותו שלא להיות מושלך למעגל הנתעב של העמלקים בני-המוות,  -  הרי הוא מוחל על היותו אנוֹש. וייתכן שבטווח-הזמן הקצר פחות, מוחל הוא על זכותו שלא להיות מומת.
ההטחה המתועבת הזו, "עמלק!", בישראלים אחרים, איננה אלא ריסוק מלא, בריש גלי, נגדה-נא לאלוהים ונשים ואנשים וילדות וילדים ומצלמות ומיקרופונים, של כל אמות המידה שעניינן מוסָר-הפה, נקיון השיח, אי-טינוף הדיבור.
אכן, גפני ועמיתיו, שאינם מחרפים נפשם במערכות ישראל, הינם מחרפים של הישראליות החילונית ושל ישראלים חילוניים. גפני ועמיתיו  - מולידי אותה כף-עב קטנה של יבבה על יחס החילונים לחרדים  -  אינם ראויים לכל ליטוף (ריבליני או אחר) על מסכנותם ונעבעכיותם והיותם מוּדָרים מלב ציבור גדול כל כך.
הסכיתו ושימעו, גפני את שות': רק על עצמכם הלינו; רק על לשונכם המזוהמת, המכנה את בני עמכם החילוניים בתואר שהוא גרוע מ"נאצים".
היכבדו וריכבו הלאה מאיתנו על סוסי השינאה והביזוי שלכם. הלאה מאיתנו, קוזאקים נגזלים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה